niedziela, 8 listopada 2015

Zły miesiąc

Hej wiem bardzo długo mnie nie było przepraszam ale w najbliższym czasie jeśli się idą będzie dużo postów.
No dobra koniec marudzenia.
Miesiąc październik był mega ale to mega okrutny. Przez długi czas nie miałam dostępu do neta. Potem miałam stan zapalny w kolanie. Przez długi czas miałam katar potem przez jeden dzień gorączkę więc kicha i zero ale to zero wolnego czasu :( . Chorowanie przeszło też na listopad. Więc ogólnie to był mega pechowy miesiąc.
Instagram: link
SNAP: amiandami19a

zapraszam dziś o 18:00 na film na kanał kaktusek i inni
 jestem tam gościem kanał powstaje dzisiaj :)
zadawajcie pytania do Q&A

3 komentarze:

  1. Jesień to taka pora roku gdzie się choruje na początku, dl mnie pazdziernik również taki było, więc spoko ;)
    Mam taka radę, żebyś posiedziała chilkę nad wyglądem bloga bo to ma ogromny wpływ czy będzie się tu zgalądało czy nie :)

    http://asaminach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję. Ale może przez resztę zimowych miesięcy od chorób będziesz miała spokój.. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesienią trudno odpędzić się od choróbsk :(
    Mam nadzieję,że w listopada okaże się dla ciebie łaskawszy :)

    OdpowiedzUsuń