środa, 20 stycznia 2016

Dlaczego akurat wyżycie słowne?

Hej  wiem że wiele z was zrozumie tytuł posta rożnie i będą komentarze że wole wyżycie fizyczne od słownego . Nie chodzi o to chodzi mi poco w ogóle się wyżywać a tym bardziej slownie bo każdy odbiera słowa inaczej.  Przychodzę do was z problemem. Nie potrafię odpowiedzieć na pytanie zadane w tytule posta.
Zastanawia mnie jedno dlaczego akurat wyżywanie ? Co tacy ludzie nie mają się gdzie wyżyć więc znęcają się nad innymi słownie ? Niektórych to może mocno zranić lub może to być ostatnie słowo usłyszane. Różni ludzie odbierają różnie takie sprawy . Niektórzy się załamują , mają depresję inni się tną a niektórzy cierpią od środka.
Zastanawiam się czy osoby robiące to zło zastanawiają się czasem jaka to może być krzywda dla niektórych?
Może osoby czyniące tak  po przeczytaniu takiego posta zmienią się. Zrozumieją jaką krzywdę mogą zrobić innym.
Jeżeli potraficie mi odpowiedzieć na moje pytania to zrubcię to. Z chęcią poczytam wasze zdanie na ten temat.
Każdy komentarz to motywacja do pisania jeszcze szybciej dla was postów więc napisz co kolwiek a na 100% następny post pojawi się szybciej :)
Jeśli jeszcze tego nie robisz to zaobserwój mój blog.
Chcesz wiedzieć co robię na codzień to zajrzyj na :
Instagrama:klik
Aska klik
Snap: amiandami19a
Snap: amipati

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz