wtorek, 12 stycznia 2016

Każdy ma jakieś problemy

Hej wiem że nie powinnam o ty m pisać. Możecie pomyśleć że jestem nie normalna ale ją po to założyłam bloga. Chciałam od dawna się z wami o tym podzielić ale nie byłam tego pewna. Dziś jednak wiem że wreszcie nadszedł dzień w którym wam to wyznam.

Mega długi wyszedł mi ten wstęp XD.

No ale przejdźmy do głównego tematu. Wszyscy mi mówią że mam mega ładny głos . Mówią też że sami chcą mieć taki. Lecz ja mam taki problem że choć bym nie wiem jak dużo trenowała wiem że mi się uda ale gdzieś wgłębi coś mnie łapie i wtedy na różnych konkursach mega brzydko śpiewam. Nie wiem co z tym zrobić. Jeżeli macie podobne sytuację albo różne problemy podzielcie się nimi w komentarzach. Pomóżmy sobie nawzajem może mam problem i nie wiem co znim zrobić ale może umiem komuś pomóc w jego albo ktoś umie na mój. Pomagajmy sobie nawzajem i piszmy swoje problemy w komentarzach. Bardzo miło mi będzie jeśli po możecie mi też w moim problemie :) .

Jeśli jeszcze nie obserwujesz mojego bloga to szybko to zrób. Zachęcam.

7 komentarzy:

  1. Niestety nie mam takiego problemu, zawsze brzydko śpiewam.
    Myślę, że to trochę przez tremę i stres, no chyba że przed konkursem się nie denerwujesz wtedy to trochę dziwne :/
    Życzę powodzenia w śpiewaniu
    Pozdrawiam Alex ♥
    http://za-czarnymi-chmurami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis :)
    Niestety ale każdy ma tremę, moze zamknij oczy i udawaj ze jestes w domu a nie przed publika
    Zapraszam do mnie
    http://meziigirl.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za radę z chęcią z niej zkorzystam. Z chęcią zajrzę na twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Amela 😉bardzo fajnie prowadzisz tego bloga. Tęsknimy 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Amela 😉bardzo fajnie prowadzisz tego bloga. Tęsknimy 😘

    OdpowiedzUsuń