środa, 15 kwietnia 2015

Nudy... I sesja

Hej! Wiem,że tytuł posta jest dziwny ale dziś za wiele się nie działo. Dzień jak dzień byłam w szkole. Jak zwykle dostawałam mega dużą porcję głupawki. Po szkole pojechałam do domu oglądałam telewizję i pojechałam na dodatkowy angielski. Nic nad zwyczajnego. Jedyne co było fajne to, że niema dwóch nauczycielek. Pani od polskiego i Pani od angielskiego. Więc wyszłam o 12:30. Aaa... prawie bym zapomniałam. Opowiem wam trochę o wczorajszej sesji. Byłam z koleżanką po lekcjach w okolicy szkoły i robiłyśmy sesję. Było fajnie jak wyszła moja pokażę. Mega przepraszam za jakość.

Proszę o propozycję postów i pytania do Q&A

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne fotki ;)

    zapraszam do mnie: http://www.carlannite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, na pewno zajrzę.

    OdpowiedzUsuń