poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Wypad do pizzeri

Hej w czoraj jednak nie napisałam posta bo nie miałam czasu. Dzisiaj byłam z przyjaciółką Natty na pizzie było śmiesznie. Na początek   wykłucałyśmy się jaką pizze zamawiamy. Poszłam jej na rękę. Oczywiście wyprzedziła mnie o dwa kawałki. Ja niewiem ale według mnie ona jakoś szybko je jak na mnie. Napiszę wam rozmowę z nią.
N- Natty
A- Ja ( Amelka)

N: Amela Niemcy....
A: Niemcy to Niemcy.
Zaczełam się śmiać dostałam mega głupawki. A potem zaczełam się dusić( wiecie alergia, nie nawidzę wiosny)
N:No dobra Amela Niemcy chyba nie lubią kobiet.....
A:Dlaczego?
N: Bo kobieta w języku Niemieckim ma rodzaj nijaki, a kot przestawił się na rodzaj żeński.
A: Serio?
N: Naprawdę.......
Dalej zaczeła mi to tłumaczyć.

To na tyle w dzisiejszym poście wstawie zdjęcia z pizzeri.
Moja artystyczna dusza

10 komentarzy:

  1. Nareszcie znalazłam tego bloga! Czy ty wiesz ile musiałam szukać?!

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehehe Ala! :D xd
    Witam Amelio, heh :)
    Pozdrowionka :*
    FAJNY BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki :)
    Czy to moja dusza artystyczna zachęca do pisania komentarzy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Q&A
    Ulubiony:
    Ssak
    Danie
    Owoc
    Piosenka
    Piosenkarz
    Piosenkarka
    Taniec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zbierze się więcej pytań do napiszę posta Q&A. Dzięki za pytania

      Usuń
  5. Też uwielbiamy Pizzę! Śliczna jesteś :)

    http://zuzazuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń